Φίλες και φίλοι,

Καλώς ήρθατε στην προσωπική μου ιστοσελίδα.

Μια σελίδα που δημιουργήθηκε από την ανάγκη να «συναντηθώ» με όλους εσάς, τους φίλους του Διαδικτύου, να μοιραστώ μαζί σας σκέψεις, ιδέες και οράματα, να ανταλλάξω απόψεις και προβληματισμούς πάνω σε θέματα μικρά ή μεγάλα, που απασχολούν το Δήμο μας.

Οπωσδήποτε το blog αυτό δεν έρχεται να υποκαταστήσει την αναντικατάστατη για μένα, άμεση και ζωντανή επαφή με τους συμπολίτες μου, αλλά απλά να την ενισχύσει μέσα από έναν ακόμα δρόμο επικοινωνίας και διαλόγου.

Σ’ αυτόν λοιπόν τον προσωπικό κόμβο που φτιάχτηκε με πολύ μεράκι, θα βρείτε στιγμές από το άλμπουμ της ζωής μου, σταθμούς πολύτιμους από την πολιτική και επαγγελματική μου πορεία. Θα βρείτε επίσης μέρος της αρθρογραφίας μου στον Τύπο, ομιλίες, θέσεις και εμπειρίες.

Σκοπός μου είναι να με γνωρίσετε καλύτερα μέσα από την δραστηριότητά μου, δίνοντάς μου ταυτόχρονα την ευκαιρία να γνωρίσω τις απόψεις σας , αν το επιθυμείτε, μέσα από το e-mail επικοινωνίας. Επιπροσθέτως θα έχω άμεση και συχνή επικοινωνία με πολίτες που δεν κατοικούν στην περιοχή και θα ήθελαν να μου μεταφέρουν ανησυχίες και προβληματισμούς για τον τόπο μας.

Θα ήταν χαρά για μένα να έχω τις κριτικές παρατηρήσεις σας, τα σχόλια και τα μηνύματά σας για μια ανοιχτή, ζωντανή, ανεμπόδιστη διαδικτυακή συζήτηση. Γιατί μέσα από τον διάλογο είναι βέβαιο πως όλοι κάτι μαθαίνουμε.

Φιλικά

Πάνος Κοντογεώργος

Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2011

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ


ΚΟΝΤΟΓΕΩΡΓΟΣ Β. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ             Μακρακώμη 05/09/2011        
ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
ΔΗΜΟΥ ΜΑΚΡΑΚΩΜΗΣ
Τηλ: 6974750420
 

Προς:   Δήμαρχο Δήμου Μακρακώμης κ. Ευθύμιο Παπαευθυμίου


Θέμα: «Δημιουργία τηλεφωνικής γραμμής εξυπηρέτησης πολιτών»
 
Στις μέρες μας οι έννοιες Τοπική Αυτοδιοίκηση, Τοπική Ανάπτυξη και Τοπική Απασχόληση είναι έννοιες αλληλένδετες και ο συσχετισμός μεταξύ τους δίνει το μέτρο ανάπτυξης ενός τόπου. Η αμεσότητα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης με τα μεγάλα ζητήματα και προβλήματα που απασχολούν την τοπική κοινωνία επιβάλλει και την ανάπτυξη εκ μέρους της ενός στρατηγικού σχεδιασμού όπου


οι επιμέρους πολιτικές και πρακτικές θα φέρουν επιθυμητά και ουσιαστικά οφέλη.
Στα πλαίσια λοιπόν των αρμοδιοτήτων του, ο νέος Δήμος Μακρακώμης έχει τη δυνατότητα αφενός να ασκεί κοινωνική πολιτική, να υιοθετεί τους προβληματισμούς και τις προτάσεις των πολιτών και να τις εντάσσει σε αναπτυξιακά προγράμματα και καινοτόμες πρωτοβουλίες που διαμορφώνονται όμως στην προοπτική μιας αειφόρου ανάπτυξης. Γι αυτό κρίνεται αναγκαία η δημιουργία ενός ψηφιακού προγράμματος που θα έχει σαν σκοπό να οργανώσει τα τμήματα του Δήμου και θα αφορά την επίλυση προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι πολίτες. Μιλάμε για καθημερινά προβλήματα του Δήμου όπως: τεχνικές υπηρεσίες, οδοποιία, θέματα άρδευσης, ύδρευσης, σκουπιδιών, πράσινου, κηποτεχνίας κλπ.
Βασιζόμενοι στην υπηρεσία αυτή αξιοποιούμε στο παρόν, σχεδιάζουμε για το μέλλον, επιδιώκουμε την αξιοποίηση όλων των πόρων που διαθέτει ο τόπος μας σε συνδυασμό με την ενεργοποίηση όλου του ντόπιου ανθρώπινου δυναμικού για τη διαμόρφωση μιας θετικής πορείας στην ευημερία και καταξίωση του νέου Δήμου Μακρακώμης. Έχουμε την τύχη να ζούμε σε έναν τόπο που διαθέτει τα πάντα, φυσικές ομορφιές, ιστορία, πολιτιστική κληρονομιά και προπάντων ανθρώπους που διαπρέπουν. Ας χρησιμοποιήσουμε λοιπόν την τεχνολογία προς όφελος όλων μας.
Πώς θα λειτουργεί αυτή η υπηρεσία; Αρχικά θα λειτουργεί μέσω μίας τηλεφωνικής γραμμής εξυπηρέτησης πολιτών και στη συνέχεια μπορεί να προσαρμοστεί και στο site του νέου Δήμου Μακρακώμης γίνοντας ακόμη πιο εύχρηστη, γρήγορη και εξυπηρετική για τους πολίτες που είναι χρήστες του διαδικτύου. Οι πολίτες θα αναφέρουν μέσω της τηλεφωνικής υπηρεσίας το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν, χωρίς να απαιτούνται καθημερινές επισκέψεις στο χώρο του Δημαρχείου αποφεύγοντας τις μετακινήσεις. Να αναλογιστούμε πόσο δύσκολο είναι να μετακινηθεί κάποιος πολίτης στο χώρο του Δημαρχείου όταν βρίσκεται Α) σε κάποιο απομακρυσμένο χωριό (να λάβουμε υπόψη τη διεύρυνση του νέου Δήμου Μακρακώμης), Β) τη δυσκολία που μπορεί αντιμετωπίσει κάποιος πολίτης λόγω κακοκαιρίας (κυρίως κατά τους χειμερινούς μήνες) ή Γ) λόγω της κατάστασής του (κυρίως για τα ηλικιωμένα άτομα και τα άτομα με ειδικές ανάγκες) . Στη συνέχεια λοιπόν ο υπάλληλος που θα δέχεται τις κλήσεις των πολιτών θα ενημερώνει άμεσα τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο ή τον Διευθυντή του Δήμου για το πρόβλημα που έχει αναφερθεί. Τέλος όλες οι κλήσεις που θα δέχεται η γραμμή εξυπηρέτησης πολιτών, θα καταγράφονται σε μία βάση δεδομένων, σε ένα ειδικό λογισμικό. Με αυτό τον τρόπο θα υπάρχει άμεση εποπτεία έτσι ώστε όταν φτάσει συγκεκριμένη ημερομηνία να τηλεφωνεί ο ίδιος ο Αρμόδιος Αντιδήμαρχος στο πολίτη για να εξακριβώσει αν όντως έχει επιλυθεί το πρόβλημα που ανέφερε και αν είναι ευχαριστημένος από την αντιμετώπιση των τμημάτων του Δήμου.
Που θα βοηθήσει τελικά αυτή η νέα υπηρεσία; Αρχικά θα ενημερώνεται άμεσα ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος για το θέμα της δικαιοδοσίας του που έχει αναφερθεί και θα ενεργεί γρήγορα και στοχευμένα. Επιπροσθέτως κάθε πολίτης με ένα απλό τηλεφώνημα θα βρίσκει λύση στο πρόβλημά του χωρίς να υποχρεωθεί στον Δήμαρχο ή στον αρμόδιο Αντιδήμαρχο. Αυτό πρέπει να το λάβουμε σοβαρά υπόψη γιατί πολλές φορές κάποιος συμπολίτης που δεν είναι «φίλος» πολιτικά με τον εκάστοτε Δήμαρχο και τους Αντιδημάρχους δεν θέλει να υποχρεωθεί. Με αυτή την υπηρεσία τους απαλλάσσουμε από αυτό το πρόβλημα. Η νέα αυτή υπηρεσία θα αποτελέσει το βασικό εργαλείο για δημιουργική συνεργασία και τη συμμετοχή όλων, χωρίς αποκλεισμούς και εξαιρέσεις. Τέλος θα υπάρχει αντικειμενική αξιολόγηση τόσο του έργου των εκάστοτε Αντιδημάρχων και κατά συνέπεια της Συνολικής Δημοτικής Αρχής, αξιολόγηση των δημοτικών υπαλλήλων καθώς θα ελέγχονται από τον αρμόδιο προϊστάμενό τους για την εργασίας τους και τέλος η εκάστοτε Δημοτική Αρχή θα αξιολογεί την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει, με σκοπό τη βελτίωσή τους όπου και όπως χρειάζεται.
Παρόμοιο πρόγραμμα-υπηρεσία με το όνομα «Δημοσθένης» έχει εφαρμόσει και ο Δήμος Τρικαίων. Σύμφωνα λοιπόν με στοιχεία του Δήμου Τρικαίων την τελευταία τριετία καταγράφηκαν 14.000 τηλεφωνήματα και μηνύματα πολιτών. Το 78% των προβλημάτων του Δήμου έχει επιλυθεί από αυτά που αναφέρανε στο «Δημοσθένης». Το εντυπωσιακό δε, είναι ότι το 80% αυτών των προβλημάτων επιλύονται τις πρώτες 24 ώρες.
Στην Τοπική Αυτοδιοίκηση έχουν θέση όλοι και δεν περισσεύει κανείς. Θέσεις και αντιθέσεις απόψεων είναι η κινητήρια δύναμη για το επόμενο βήμα.



ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Β. ΚΟΝΤΟΓΕΩΡΓΟΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΔΗΜΟΥ ΜΑΚΡΑΚΩΜΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου