Φίλες και φίλοι,

Καλώς ήρθατε στην προσωπική μου ιστοσελίδα.

Μια σελίδα που δημιουργήθηκε από την ανάγκη να «συναντηθώ» με όλους εσάς, τους φίλους του Διαδικτύου, να μοιραστώ μαζί σας σκέψεις, ιδέες και οράματα, να ανταλλάξω απόψεις και προβληματισμούς πάνω σε θέματα μικρά ή μεγάλα, που απασχολούν το Δήμο μας.

Οπωσδήποτε το blog αυτό δεν έρχεται να υποκαταστήσει την αναντικατάστατη για μένα, άμεση και ζωντανή επαφή με τους συμπολίτες μου, αλλά απλά να την ενισχύσει μέσα από έναν ακόμα δρόμο επικοινωνίας και διαλόγου.

Σ’ αυτόν λοιπόν τον προσωπικό κόμβο που φτιάχτηκε με πολύ μεράκι, θα βρείτε στιγμές από το άλμπουμ της ζωής μου, σταθμούς πολύτιμους από την πολιτική και επαγγελματική μου πορεία. Θα βρείτε επίσης μέρος της αρθρογραφίας μου στον Τύπο, ομιλίες, θέσεις και εμπειρίες.

Σκοπός μου είναι να με γνωρίσετε καλύτερα μέσα από την δραστηριότητά μου, δίνοντάς μου ταυτόχρονα την ευκαιρία να γνωρίσω τις απόψεις σας , αν το επιθυμείτε, μέσα από το e-mail επικοινωνίας. Επιπροσθέτως θα έχω άμεση και συχνή επικοινωνία με πολίτες που δεν κατοικούν στην περιοχή και θα ήθελαν να μου μεταφέρουν ανησυχίες και προβληματισμούς για τον τόπο μας.

Θα ήταν χαρά για μένα να έχω τις κριτικές παρατηρήσεις σας, τα σχόλια και τα μηνύματά σας για μια ανοιχτή, ζωντανή, ανεμπόδιστη διαδικτυακή συζήτηση. Γιατί μέσα από τον διάλογο είναι βέβαιο πως όλοι κάτι μαθαίνουμε.

Φιλικά

Πάνος Κοντογεώργος

Πέμπτη 24 Μαΐου 2012

Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας 2012


ΚΟΝΤΟΓΕΩΡΓΟΣ Β. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
ΔΗΜΟΥ ΜΑΚΡΑΚΩΜΗΣ


Με την επίσκεψή μου στην Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας παρατήρησα ότι παρά την οικονομική κρίση, και γενικότερα το πνεύμα ανασφάλειας και ανησυχίας που κυριαρχεί, οι επαγγελματίες συνεχίζουν να κάνουν σχέδια και η αγορά προσπαθεί να βρει τρόπους και μέσα για να ανταπεξέλθει και να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα που διαμορφώνονται.
Στο παρελθόν είχα αναφέρει σε ένα άρθρο μου πως το μέλλον της Ελληνικής Οικονομίας είναι η γεωργία. Στην χώρα μας δεν υπάρχει αναπτυγμένος μεταποιητικός και βιομηχανικός τομέας, άρα η ανάπτυξη πρέπει να ξεκινήσει από τη μόνη παραγωγική βάση, τον γεωργοκτηνοτροφικό τομέα αρκεί σαν χώρα να αποφασίσουμε: τι θέλουμε να παράγουμε, τι μπορούμε να παράγουμε και να υπάρχει εξειδίκευση της παραγωγικής κατεύθυνσης σε κάθε περιοχή και να γίνει επιτέλους σωστή αξιοποίηση των προϊόντων Προστατευόμενης Ονομασίας Προέλευσης (Π.Ο.Π.), Προστατευόμενης Γεωγραφικής Ένδειξης (Π.Γ.Ε.) κλπ.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα προς επιβεβαίωση όλων των παραπάνω τάσεων, το περίπτερο της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, το οποίο προσπάθησε να συσπειρώσει και να αναδείξει την τοπική παραγωγή και την τάση που πρέπει να επικρατήσει σε σχέση με την ανάδειξη των τοπικών παραγωγών και προϊόντων και τη διασύνδεση τομέων όπως αυτών της αγροτικής παραγωγής και του τουρισμού.
Ας ελπίσουμε ότι σιγά σιγά και κυρίως για την περιοχή μας θα αρχίσουν να γίνονται επενδυτικά ανοίγματα στον πρωτογενή τομέα τα οποία θα δώσουν το έναυσμα για επενδύσεις και στους άλλους τομείς της οικονομίας, τόσο για την καλή συνολική οικονομία του τόπου μου μας όσο και για την εξάλειψη των φαινομένων της ανεργίας και της αστικοποίησης. Καιρός είναι να φέρουμε τους νέους πάλι στον τόπο μας και αυτό μπορεί να γίνει μόνο αν τους εγγυηθούμε καλές συνθήκες διαβίωσης και σίγουρης εργασίας.
Τέλος θα ήθελα να συγχαρώ όλους όσους συνέβαλαν στην δημιουργία του εκπληκτικού περιπτέρου και γενικότερα στην οργάνωση της έκθεσης που παρά την οικονομική κρίση σημείωσε σημαντική επισκεψιμότητα και συμμετοχή. Η Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας που πραγματοποιείται για 46 συναπτά αποτελεί θεσμό τόσο για την πόλη της Λαμίας όσο και για ολόκληρη τη Φθιώτιδα και καλό είναι όχι απλά να συνεχίσει να πραγματοποιείται (υπάρχουν φωνές που υποστηρίζουν τη διακοπή της), αλλά όλοι με τις δυνάμεις μας να μπορέσουμε να την καθιερώσουμε σαν μία από τις γνωστές εκθέσεις στην Ελλάδα εφάμιλλη με τις εκθέσεις της Θεσσαλονίκης και των Αθηνών.



ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Β. ΚΟΝΤΟΓΕΩΡΓΟΣ
Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Μακρακώμης
Πρώην Αντιδήμαρχος Δήμου Μακρακώμης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου